zondag 17 mei 2020

Bezoekje van de juf

Vorige week kwam ik even op bezoek met een leuke verrassing.  Wat was ik blij om jullie te zien !!!  Geniet maar mee van enkele foto's ...

Rosalinda was blij dat ze haar zus Virginia kon voorstellen.
Ze maakt ook heel goed haar werkjes.  Ik moest iedereen heel veel groetjes doen.

Robbe was buiten aan het fietsen.  Als je goed kijkt, zie je hem in de verte.  
Wat een mooie fiets zeg !!!

Rune was heel blij met de bellenblazer en de stickertjes.  Ook broer kwam
vlug eens piepen ...




Fien en Amélie zag ik in de opvang.  Wat waren ze blij met hun kleurboek !!! 
Ook het kiezen van de stickertjes verliep heel vlot !  


 Op vrijdag vond ik ook Joke terug in de opvang.  De keuze van het kleurboek was heel snel
gemaakt.  3 vrolijke vriendinnen bij elkaar ... is dit niet mooi ?!


Matteo koos voor de bellenblazer.  Hij ging onmiddellijk aan de slag ... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten